Thursday 10 March 2011

Cerita pendek --'

Dimulakan dgan assalamualaikum*tak jwb dosa

Hai :( . AHAHA .korang mesti da tahu apasal title nie "Cerita pendek--'" Sebab aku da tahu da semua story yg aku post tak penaa panjang kankan ? HAHA . Wehh , nak dgaa ceritaa tak ? sini sini cepat2 . ehh ramainyaa , ouhh confirm korang suka bergosip en ? tp kat belog aku nie takde gosip2 , sebab aku tahu korang sume baik2 kan ? syiqin taknak tambah dosa korang . HAHA . Okay cerita dia mcm nie , esok syiqin ada sukan , syiqin lari 4x400 meter cite dia memang tak bole blah la kann , mcm la syiqin nie larat sgt . Tapi demi TUN SRI LANANG aku rela berjuang ! *contohi lah saya . Abang n kakak aku sume TSL tp kira syiqin paling hebad ah kann . Cehh jangan perasan syiqin , bertaubat lah kauu ! okay semua yg rumaa tsl tuhh sokong lahh sesama ahli yea .
GO GO GO ! TUN SRI LANANG kita mesti menang ! CHAIYOK CHAIYOK ! ;DD

Truly,
                                                                                                                                                         syiqin

Awak Like , Awak Comment :D

No comments: