Wednesday 16 March 2011

Iloveyousomuchdamnbudak ♥

Hoi hoi


Weh, tahu tak siapaa dlm gamba ni ? Tahu tak ? tak tahu ? Dlm 
ni kan gamba org , apa lah korang ni . HAHA , haa ! cuba teka
mana satu akuu ? tahu tak ? aku yg tinggi tula , eh silapp yg
pendek tuh :( . Untung gilaa jd pendek ni , sebab org bole angkat 
kita . Nanti kita akan rasa diri kita ni tinggi. Woahhh !
hebad en cite aku ? Woii jgn ah tidoo Zzz . Sampai hati korang 
t.t . HAHA . Comel kan yg baju kuning tu ? eh silap baju biru . Asyik tersasul je .
Comel comel comel , kankankan ? 
Aku suka gamba ni gila2 sebab gamba ni ada sweet and bitter memory . 
HAHA , masa danish angkat aku , aku nak terjatuh adaa , rasa terhuyung hayang
pun adaa . Tapi syok gilaa dia angkat , fuh ! rugi siapa yg tinggi tu . 
Cuma aku tk yakin je dia boleh angkat aku,
sebab dia tuh kurus then tinggi pulak tuhh .
Okay tu je cite untuk hari ni .
Sekian , Terima Kasih :)
Renung-renungkan dan selamat beramal ^^


Awak Like , Awak Comment :D

No comments: