Thursday 19 May 2011

TAG RANDOM

               sila copy and paste intro ini ;D
          untuk selesaikan tag ini sila letakkan 'TAG RANDOM' sebagai title post anda
           terima kasih kerana sudi luangkan masa selesaikan tag ini :)

 1. Siapa engkau sebenarnya. Bagi enam
-Manusia
-Mahluk ALLAH
-Anak En.Amidon&Pn Siti Zaimah
-Adik kpd kaka n abg aku , kaka
kpd adik aku :P
-Nur Asyiqin Binti Amidon :)
-Budak pendek n comel xD
                                                                    
2. Benci? Bagi enam
-Sombong
-Gedik n Cikaro jambu xD
-Lipas n cicak --'
-Setady --' tp terpaksa
-Jb x) *sori peminat dia
-Lagu dangdut -.-
                                                                
3. Sayang? Bagi enam
-Keluarga <3
-Sahabat yg Allah ciptakan untuk syiqin :]
-Allah ,rasul, nabi, malaikat
-Beckham
-Purse Domo
-Brg yg orang bg :)
                                          
4. Setiap kali nak keluar mesti bawak apa? Bagi enam
-Phone
-Seringgit atau duit sen
-Tapak kaki
-Diri xD
-Bwk org
-Gula2

5. Apa yang tak tercapai lagi? Ni random
  • Result yg baik
  • Tinggi dri budak yg pernah ejek aku :3
  • Pegi Mekkah
  • Kwn yg memahami
  • Pegi holiday naik flight
  • Masak untuk mama
6. Yang unik tentang diri anda?
-Selalu aku lambat habis mkn . Korang ada ?

7. Hati sudah terisi? Berikan ciri-ciri si dia itu. Bagi enam
Tetttttt *No Comment

8. Kenapa sayang kat atas tuh?
Ada keistimewaan tersendiri ^^

9. Dah jumpa kawan sejati?
Dah, tp bagi syiqin dia sejati , tp bg dia
taktahu ;(

10. Apa pandangan anda tentang tag random ini?

Terima kasih sebab tanya soalan mcm ni :)

11. Apa pandangan tentang orang yg tag anda ni? Nak satu perenggan ;p

      Pada suatu hari adalah budak tu en , dia tag benda ni kat aku , nak ke taknak terpaksa lah jawab . Dah lah dia tu kakak aku , mak aihh , nasib baik dia tak tanya terus kat aku ,then terima kasih ye sebab tanya soalan ni .Btw aku memang suka pun org tanya2 ni *tangan di dada mata keatas .Dah tu jela.


  Tag kat semua , follower, pembaca, pelawat n siapa2 je.Btw
thanks to Gemokk ^^


-Thanks for reading :) -
+syiqin+



                                                                             





























Awak Like , Awak Comment :D

No comments: